11 januari 2012

(oj varning för hyperaktiv bild ovanför, man blir typ irriterad om man tittar på den för mycket. Men lägg först märke till att det ser ut som att jag dansar eller nåt. Ganska ballt ju. Ändå.)
Ja här har ni då mig - en mänsklig varelse som helt tappat motivationen till att få något skolarbete gjort överhuvudtaget. Det måste vara någon konstig sjukdom som jag fått under lovet, några antikroppar i mitt blod som liksom lyckats göra sig immuna mot plugg under de veckor då jag varit ifrån skolan. Jag försökte peppa upp mig själv lite genom att tugga lite godis och lyssna på musik, så vi får väl se hur det går nu de sista timmarna innan jag ska sova. Och justja, jag ska visa några av mina julklappar någon dag också. Jag ska bara göra klart den där långa årsresumén också. Haha. Känns som jag ligger ett helt år efter. Och det gör jag ju också på sätt och vis, det har ju blivit tvåtusentolv och allt. 
På tal om det så hoppas jag på ett riktigt oslagbart år nu asså. Fast det gör vi väl alla. Japp.

1 kommentar: