25 mars 2012

blus

hallådär - köttblåbär (har alltid trott att det är så man sjunger)
nu är klockan 00.07, fast egentligen är den 01.07 eftersom man ska ställa om klockan just den här natten. Känns ju fint med sommartid och så, fast mindre fint med mindre sömn. Idag har jag ätit fruktsallad, klurat på lite mattetal, försökt formulera några franska ord inför en redovisning och nu på kvällskvisten sitter jag och funderar på varför min blogg blir länkad på så många konstiga ställen ibland. Idag var det någon konstig indisk website som jag inte ens vågar trycka på, ohh jag fattar inteeeee. Borde nog sova nu, hjärnan knyter knut på sig själv.

Och juste, jag köpte en blus och en klänning häromdan!
Fast dessa plagg får ni väl säkert se mer av någon dag framöver.
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar