30 september 2011


Finaste dagen igår! Jag och Maja spelade saxofon,
och efter det cyklade vi till ica för att handla lite gott. Det var vit och tjock dimma överallt! Och allt var så tyst. Helt magiskt. Vi cyklade vidare till parken för att ta lite bilder där (okej, det blev ganska många, eftersom dimman gjorde att allt blev så effektfullt. Vi får se när jag lägger upp fler!) Efter det stack vi hem till mig eftersom att hon skulle sova över hos mig. Det visade sig att vi hade varit ute i dimman i en och en halv timme! Galet ändå, vi hade inte haft någon koll på tiden alls. Lite senare gjorde vi smoothie med hallon och mango, pluggade och tuggade godis. Hur mysigt som helst. Hon är en så finfin vän den där Maja.

1 kommentar:

  1. Aah söta du. Verkligen en jättefin dag och kväll igår, helt underbar!
    Nu har jag lagt upp tre bilder på min blogg och hade tänk lägga upp fler lite senare. Hoppas det är okej :) PUSS och ha en överbra helg.

    SvaraRadera