13 oktober 2011

shift happens

allvarligt talat, skolan is killing me softly. (jag är fett ball som blandar engelska och svenska, jag vet) Har suttit flera timmar nu med en uppsats om hur mitt drömsamhälle ser ut. inte oavbrutet men hallå, ändå i en evighet eller något sådant. har även matteprov imorgon och har inte kommit någonvart, för jag har typ gett upp för länge sedan och det känns som att det här kapitlet medvetet vill knapra sönder min hjärna inför stunden då jag sitter där på provet, då den förmodligen har blivit till små smulor på golvet. japp, det är antaligen så det kommer bli. jag vet att jag är ruskigt negativ just nu, men hela den här dagen har varit lite för konstig. Min hund löper och tror därför att varje hanne hon passerar ska attraheras av henne, och så kissar hon efter var femte meter. nu vet ni det också. ja, det enda som får mig att längta till imorgon är att morgondagen är början på tre dagar helg. det är vad jordens befolkning har kommit på - att man bara har tre dagar helg. tack och lov att det finns lov utöver det säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar