9 mars 2012

12 februari

Nu är det ju mars, men trots det måste jag bara visa lite fint från en söndagsmorgon i februari. 
Jag och Sofia var ju servitriser på en 80-talsfest och sov hemma hos henne efter det. 
När vi sedan vaknade på morgonen såg vi att snön hade lagt sig som ett vitt och ljust täcke utanför fönstret 
och det var så himla himla fint eftersom man faktiskt hade saknat snön lite under vintern. 
Och så gjorde vi finaste frukosten. Stekte amerikanska pannkakor och la upp kiwi, passionsfrukt, hallon, blåbär, mango och melon på våra tallrikar. Det var nog en av de bästa frukostarna jag ätit någonsin faktiskt.





Vi hade våra fina 80-taliga pastellfärger kvar på naglarna från gårdagen också. Efter frukosten skulle jag iväg, så jag och Sofia gick ut på snötäckta vägar bort till busshållplatsen. Puss på den morgonen! Den var så fin. Och puss på fina Sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar