29 januari 2012

Ja hallå, jag är hemma igen! Jag har varit i Jönköping, en mycket fin stad faktiskt. 
Bra helg, riktigt bra, förutom att jag idag har gått runt överallt och burit på en väska med samma tyngd som en elefant (menar allvar, det slutade med att jag typ gjorde en halv kullerbytta mitt på tågstationen när jag skulle luta mig framåt. Med publik och allt. Yes.) Och så såg jag och Filippa antagligen två knarkare som stod och knarkade (logiskt kanske) när vi gick genom stan. Har aldrig sett någon knarka IRL, så det var lite läskigt......... Förövrigt är klockan 22.22 när jag skriver detta, mitt tillfälliga mål här i livet är att lära mig göra inbakad fläta på mig själv och jag måste plugga. Känner att jag skriver lite konstigt. Puss hej. Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar