7 november 2011

sjunde november tvåtusenelva

Första skoldagen var faktiskt väldigt mysig; på franskalektionen såg vi på en 
fin och fantasifull film med små fransktalande små gulliga barn. Åh, franska är ju så otroligt fint.
Vi slutade 25 minuter tidigare eller något sådant, så jag åkte bussen hem, gjorde mig en smoothie 
och satte mig en stund framför tvn. (Jag glömmer alltid titta på tv, så det blir alltid lite extra mysigt 
när jag väl bestämmer mig för att göra det) Nu ska jag svepa in mig i en mjuk filt och försöka
läsa färdigt min bok som ska vara utläst inför morgondagens engelskalektion. PUSSSSS
(Och asså jo, jag vet att ordet smoothie kanske skrivs lite för mycket i min blogg,
men ooh, ni skulle bara veta hur gott det är! Kallt, fräscht och rosa. 
Det enda man behöver göra är att mixa turkisk yoghurt, bär och lite honung. Bästa mellanmålet ju.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar