22 november 2011

tisdag

Jag hade tänkt att sova halv tio, men nu är klockan halv elva eftersom tiden alltid går så fort på kvällen. Trots det tänkte jag försöka skriva något litet här fast att jag brukar tycka det är så väldans svårt att veta hur jag ska formulera mig. Och nu är det ju kväll också, så hjärnans tankesystem känns liksom lite som betong nu. Äsch.

Tänkte i alla fall berätta att jag blev iskall idag när jag gick hem från bussen, så jag tog en varm dusch och satte på mig mjuka kläder direkt när jag kom hem. (Sånt brukar alltid göra mig lite lycklig nämligen)

Och så har jag inte rört matteboken idag. Känns lite som frihet ändå, fast att det kommer kännas lite tungt imorgon på lektionen. Det får det väl vara värt antar jag. Däremot har jag försökt skriva lite på svenskarecensionen, men det är faktiskt inte så lätt det heller. Ett jullov hade varit perfekt nu. japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar