24 november 2011

klockan går för fort

Nej nu måste jag faktiskt få lite sömn så att jag inte kollapsar.
Mina ögon har sett så fruktansvärt trötta ut på sistone,
och det är inte alls bra ju. Jag får väl sova oavbrutet i några dagar
så att det går över. Fast juste, det kan jag ju inte.
Jag måste ju plugga och sånt. tjohoo


Nåja, för att vara lite mer positiv så kan jag ju nämna att jag har fått mitt mecenatkort nu, vilket innebär att jag får studentrabatt lite här och där! Typ billigare chailatte (perfekt nu om man ska fika ibland på vintern), billigare kläder och så vidare och så vidare. Kortet är lite glittrigt också! Haha, jag blir fortfarande helt fascinerad varje gång jag får syn på ett glittrande föremål - det är nog något som sitter kvar från då jag var liten och galen i prinsessprylar och sånt. 
Lite roligt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar