4 december 2011

skumtomtar, julpraliner och brun hårfärg



Igår var jag på adventsfika hemma hos Kajsa (MYSIGT) och så skulle jag göra henne till brunett också. Jag var lite smånervös innan, (var liksom tvungen att säga att jag tycker om henne och så) eftersom att hon blev GANSKA frustrerad av resultatet som blev förra gången...Haha nej nu överdriver jag lite, men det gick i alla fall bättre igår! Så sant som det är sagt: man lär sig faktiskt av sina misstag. Så, efter att ha stått och andats in stark doft av hårfärg och dränkt hela hennes huvud i brunt i typ en timme, så stod hon faktiskt där som brunett. Man kan ju dock inte säga att jag är lika proffsig som en frisör, (det var lite nyanserat här och där) men vår vänskap är ännu vid liv (hihi), och jag tror att hon blev hyfsat nöjd! yessss

Lite senare på dagen var det tjejmiddag hemma hos Matilda. Jättemysigt! Det blev mycket skratt, god mat och massa olika och underliga samtalsämnen. Nu är det söndag, och lite senare ska jag kanske åka in till stan för att gå lite på julskyltningen 
med några fina klasskompisar. (Om det inte regnar och blåser alltför mycket förstås.)
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar